Isnin, Januari 05, 2009

Terjumpa Cara Untuk Langsing




Pada 9hb Jun 2007, tengah boring kerja malam sorang2 di opis di Plaza Sentral, baca akhbar online Utusan Malaysia sambil2 selesaikan masalah line pelanggan telco ni. Terjumpa la satu Iklan text link di muka depan http://www.utusan.com.my/. Tertarik dengan keberkesanan produk Herbalife yang dipersembahkan oleh pengasas CyberSlimCenter, En Rashid. Saya amat tertarik dengan testimoni beliau kerana semuanya dari Malaysia, Melayu dan masing2 hanya gunakan produk Herbalife tanpa berlapar (yer ke perut aku luas) ,tanpa senaman (dah lama x excercise) dan produk best sebab ada 5 perisa. Tak pernah nampak produk Herbalife sebelum ni.

Terus simpan website ni dan salin no hand phone En Rashid ni. Esoknya lepas bangun tido, bangun lewat sebab kerja habis kul 7 pagi, terus telefon En Rashid untuk tanya soalan yang biasa ditanya.

-Betul ke produk ni berkesan?
-Berapa lama kena pakai?
-Macam mana nak beli?

Terus kami buat appoiment pada 11 Jun 2007 jam 10am sebab aku cuti hari tu.
En Rashid datang terus buat wellness Evaluation dengan ini borang bawah ni. 11 Jun 2007 adalah permulaan azam untuk langsing kan semula badan ni.



Terus beli set lengkap Herbalife perisa Chocolate (Formula 1 , Formula 3 & Tea Mix. Petuanya guna ikut aturan yang betul dan konsisten dengan produk Herbalife. Bersambung...

1 ulasan:

  1. HAI NAK TANYA LEPAS KITA DAPAT BERAT BADAN IDEAL ADAKAH PERLU TERUS MENGGUNAKAN PRODUK HERBALIFE ATAU STOP N BERAT BADAN NAIK SEMULA.....

    BalasPadam